Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Πρωινό Σαββάτου. Σκέτος καφές. Ούτε ζάχαρη ούτε γάλα.. Πίκρα! Γι αυτο σήμερα αποφάσισα να δοκιμάσω Ελληνικό (ή για να λέμε και τα πράγματα με το όνομα τους, Τούρκικο), μήπως έχει καλύτερη τύχη. Το πώς θα τον ρουφήξω είναι ένα άλλο θέμα που θα το σκεφτώ όταν έρθει η ώρα. Ουφ!

Η πρώτη εβδομάδα με Bells Palsy φτάνει σιγά σιγα στο τέλος της και τα πράγματα δεν μπορώ να πω ότι είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρα. Η χθεσινή πρωινή επίσκεψη στην παθολόγο μου έκανε την καρδιά περιβόλι. Ενώ περίμενα να μου πει κάτι ενθαρρυντικό μιας και το προηγούμενο βράδυ ένιωθα συνεχώς τσιμπήματα στο πρόσωπο, μόλις με είδε μου είπε ότι δε βλέπει καμία βελτίωση και να πάω επειγόντως σε νευρολόγο. Συνέχισε να μου φτιάχνει τη μέρα λέγοντας ότι είμαι νέα ακόμα και είναι κρίμα να μου αφήσει κουσούρι κι έτσι έφυγα από το ιατρείο της απογοητευμένη για μία ακόμα φορά. Το να βρεις νευρολόγους στο ΙΚΑ είναι κάτι σαν τις σημερινές συντάξεις.. Είδος προς εξαφάνιση! Έτσι πήγα σε ιδιώτη, έναν τύπο που μέχρι και τις καρέκλες του γραφείου του πρέπει να είχε ψεκάσει με κολώνια, τόσο πολύ που μου έφερνε ζαλάδα. Τουλάχιστον με αυτόν τα πήγαμε καλύτερα! Πιο ήρεμος και ψύχραιμος, κατάφερε κάπως να ηρεμήσει κι εμένα. Μου είπε να μην ανησυχώ, πως υπάρχουν και πιο βαριές περιπτώσεις και εγώ σε κανένα μήνα θα είμαι ΟΚ. Αυτό αν θέλω το πιστεύω γιατρέ, του είπα, και πριν προλάβω να τελειώσω μου απαντάει «Σταμαααααατα μωρέ! Θα γίνεις μια χαρά, το 85% των περιπτώσεων το ξεπερνάει πλήρως. Θα δεις βελτιώση μέσα σε 10 μέρες και μετα σταδιακά θα φτιάχνει και κάτι ακόμα. Στο μεταξύ κοίτα να ξεπεράσεις όλο αυτό το ψυχολογικό που σε καταβάλει, βγες έξω, δες κόσμο και μη ντρέπεσαι να σε κοιταξουν» Sure, γι αυτό να είσαι σίγουρος! Μπουζούκια απόψε! Έφυγα με νέα συνταγή για κορτιζόνη και όλα τα υπόλοιπα φάρμακα για τον επόμενο μήνα.

Στο σπίτι τα πράγματα παραμένουν ίδια, τα έντονα φώτα με ενοχλούν, μετά από λίγη ώρα μπροστά στον υπολογιστή αρχίζω να ζαλίζομαι, πιθανώς επειδη στεγνώνουν τα μάτια, τρώω ελάχιστα όποτε πρέπει να πάρω τα φάρμακα και το στομάχι μου είναι διαρκώς σε μια ανήσυχη κατάσταση. Ο βραδινός ύπνος επίσης δεν είναι καλός. Χθες βράδυ ονειρευόμουν ότι έτρεχα να ξεφύγω από αλυσοδεμένα στο πάτωμα τέρατα (or something like that) ώσπου στο τέλος ένα από αυτά με έπιασε απ τα πόδια, με έριξε κάτω και με κατασπάραξε! Μετά από αυτό είδα ότι έκρυβα ένα πτώμα στο σπίτι μου, το οποίο τελικά έχωσα σε μια σακούλα σκουπιδιών και του έβαλα φωτιά! Νομίζω πως αφού τελειώσω με το bells palsy θα χρειαστώ μια επίσκεψη σε ψυχολόγο!

Μου λείπει να μπορώ να σφυρίζω στα σκυλιά μου, να δω κάτι και να χαμογελάσω χωρίς να νιώθω σαν τη Charlize Theron στο Μonster, να πλένω τα δόντια μου και να μπορώ να φτύνω το νερό κανονικά κι όχι σαν χαλασμένη βρύση. Να φιλάω, να δαγκώνω, να παίζω με τα μάτια και το βλέμα μου.. Κάθε τόσο συνειδητοποιώ και κάτι καινούριο που ως τώρα είχα ως δεδομένο ότι μπορώ να κάνω οποιαδήποτε στιγμή το θελήσω. Ναι, τίποτα δεν μπορούμε να έχουμε δεδομένο. Μέσα σε δευτερόλεπτα είναι πιθανό να χάσουμε τα πάντα. Αυτή η αρρώστια εκτός από πρόβλημα στο στομάχι θα μου αφήσει και εμπειρίες που δε νομίζω ότι θα ξεχάσω ποτέ. Άλλωστε, θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερα. Να έχω μόνιμη αναπηρία (ναι αυτό δεν το ξέρω ακόμα αλλά θέλω να πιστεύω ότι δε θα συμβεί), να έχω κάποια σοβαρή αρρώστια που θα με αναγκάσει να παίρνω φάρμακα σε όλη μου τη ζωή. Ακόμα χειρότερα, να πάθει κάτι εξίσου άσχημο κάποιος από την οικογένεια μου.. Όχι, όχι, είμαι πολύ τυχερή που έπαθα ΜΟΝΟ αυτό. Ήδη βλέπω τα πράγματα διαφορετικά. Εκτιμώ περισσότερο τις μικρές καθημερινές χαρές, που σε άλλη περίπτωση μπορεί να μου προκαλούσαν βαρεμάρα, πλήξη, νεύρα. Ανυπομονώ να γίνω όπως πριν για να μπορέσω να χαρώ όλα αυτά που μου στερήθηκαν απότομα. Επίσης το πρώτο που θα κάνω μόλις αποκατασταθεί το πρόσωπο μου, θα τραβήξω μία από αυτές τις φωτό που ως τώρα κορόιδευα, με τα κοριτσάκια που φωτογραφίζονται όλα με σουφρωμένα χείλη σαν ψάρια και θα την ποστάρω στο facebook! Ναι ναι, θέλω να νιώσω κι εγώ ψάρι! Fish is good, we love fish..

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Αν και χρόνια μετά... αν και μπορεί όλο αυτό για σενα να ανήκει πια στο παρελθόν.., εγώ σε μία ακόμα αναζήτηση μου για την πάρεση προσωπικού νεύρου, τώρα πρώτη φορά διάβασα το κείμενο σου!!!Ήταν σαν να μιλάω εγώ για όσα ένιωσα όταν συνειδητοποίησα ότι έχω να αντιμετωπίσω αυτό το πρόβλημα... 6 χρόνια πριν. Τίποτα όμως τότε δεν με έκανε να πιστεύω ότι 6 χρόνια μετά, αυτό θα παραμένει σχεδόν το ίδιο... ,εντάξει όχι το ίδιο, αρκετά καλύτερα, αλλά και πάλι φυσιολογική δεν με λες!!Έκανα για τουλάχιστον δύο χρόνια ότι καλύτερο μπορούσα για να διορθώσω αυτό το απαίσιο πρόβλημα που ήρθε και μπαστακώθηκε στο προσωπάκι μου. Γιατρούς σε πολλές πόλεις, όχι μόνο στον τόπο μου, μαγνητική, κορτιζόνη απ' την πρώτη μέρα, φυσιοθεραπεία, βελονισμό,μέχρι και λογοθεραπεία έκανα. Πραγματικά νομίζω τα εξάντλησα όλα. Πήρα πολλές ιατρικές γνώμες.Αλλά από ένα σημείο και μετά.. έπρεπε να το αφήσω να περάσει μόνο του.Έλα όμως που δεν πέρασε.. βελτιώθηκε.. αλλά η ασυμμετρία παραμένει. Υπάρχουν φορές που απλά δεν με νοιάζει, έχω συνηθίσει τον εαυτό μου έτσι, με αυτή του την ατέλεια και το έχω αποδεχτεί. Υπάρχουν όμως και φορές που δεν μπορώ να διανοηθώ πως συνέβη σε μένα κάτι τέτοιο. Πως από εκεί που είχα ένα όμορφο πρόσωπο, αψεγάδιαστο, ξαφνικά ψάχνω τρόπους και κόλπα για να φαίνεται όσο λιγότερο γίνεται το στραβό μου στόμα.. και το ασύμμετρο μάτι μου.Και πως είναι δυνατόν σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να έχει πλήρη αποκατάσταση, και στη δική μου ελάχιστη;Τόση ατυχία;τόση γκαντεμιά; Ναι σίγουρα από τότε βλέπω τη ζωή μου διαφορετικά, πως μπορούν να αλλάξουν τα πάντα άπ' τη μια μέρα στην άλλη, πώς τα δεδομένα γίνονται πια ζητούμενα.Έχω μάθει να εκτιμάω τη ζωή μου και την υγεία μου... όμως θα μπορούσα να τα μάθω και αυτά ακόμα και αν είχα πλήρη αποκατάσταση. έτσι κι αλλιώς το πρώτο σοκ πριν 6 χρόνια ήταν τόσο δυνατό που άλλαξε και όλη μου τη ζωή, και όλη μου την κοσμοθεωρία. Ας περνούσε λοιπόν .. αν όχι αμέσως, ας περνούσε 1 χρόνο μετά, 2 έστω. Είχα ήδη μάθει όσα έπρεπε για να μην είμαι αχάριστη με όσα η ζωή μου δίνει. Είναι πραγματικά πολύ ψυχοφθόρο όλο αυτό για έναν νέο άνθρωπο... το πρόσωπο σου, η πρώτη σου εικόνα, να είναι τόσο αρνητική. Να μην μπορείς να φουσκώσεις ένα μπαλόνι.. αν είναι δυνατόν. Να νιώθεις ότι όλοι κοιτάνε εσένα και την ''στραβομάρα'' σου. Αν και ποτέ δεν ένιωσα επικριτικά βλέμματα... ή κάποιο άσχημο σχόλιο, το αντίθετο θα έλεγα. Απλά εγώ πάντα νιώθω ότι όλοι αναρωτιούνται τι έχει αυτή η καημένη ;Κάποτε ήμουν τόσο εκφραστική, γελούσα συνέχεια.. μέχρι που υποσυνείδητα ή όχι, σταμάτησα να γελάω, γιατί όταν γελούσα αυτό φαινόταν ακόμα πιο πολύ.Κάνω εκφράσεις στο πρόσωπο, και με λυπάμαι. Είναι σαν να βλέπω δύο διαφορετικούς ανθρώπους... έναν όμορφο.. κι έναν που μια ξινίλα από τη ''στραβομάρα'' στη βγάζει η αλήθεια είναι!!!Θα μπορούσα να μιλάω ώρες ατελείωτες γι αυτό το θέμα.. για το πόσο με επηρέασε ψυχολογικά, στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους, στη ζωή μου γενικότερα. Αν ποτέ διαβάσεις αυτό το μήνυμα, θα ήθελα πραγματικά να ξέρω πως εξελίχθηκε σε σενα όλο αυτό. Αααα... και πίστεψε με.. θέλω κι εγώ τόσο πολύ να μπορέσω να φωτογραφηθώ με σουφρωμένα χείλη του ψαριού που εννοείται κοροιδεύω.. αλλά συγχρόνως και τόσο ζηλεύω!!!!

Δημοσίευση σχολίου